Nauczyciele
Dzień Ziemi




Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.

Świąteczne Kartki Dobroczynne - PODZIĘKOWANIE

Pokaz mody w klasie 3

Uczniowie klasy trzeciej podsumowując serię lekcji o dawnych i współczesnych strojach, projektowaniu oraz rodzajach tkanin, mieli za zadanie przygotować klasowy pokaz mody.
Trzecioklasiści wykazali się poczuciem humoru i dużą pomysłowością w doborze strojów i innych dodatków.
Modelki i modele prezentowali swoje projekty przechadzając się po klasowym wybiegu.
Wystąpili w strojach formalnych, wyjściowych, codziennych, imprezowych i sportowych.
Warsztaty wielkanocne - Młody Konstruktor



Wiosenne prace uczniów klasy I🌿

Klasa 1 z gromny zaangażowaniem przygotowała wiosnne dekoracje i prace plastyczne.
Wielkanocne śniadanie w klasie III




Wielkanocne śniadanie w klasie II






Wyniki konkursu plastycznego "Zapobiegamy pożarom"








Wyjazd do Muzeum Auschwitz-Birkenau do Oświęcimia - klasa VIII

Smoothie w klasie 2





"Kino sferyczne- nowe, ciekawe doświadczenie"

Dzień bez plecaka









Dzień Kolorowej Skarpetki

21 marca to nie tylko Pierwszy Dzień Wiosny. To też święto wszystkich osób z dodatkowym chromosomem w 21 parze chromosomów, a wiec dzień osób z zespołem Downa.
Symbolem Zespołu Downa są kolorowe skarpetki będące synonimem niedopasowania społecznego i genotypowego z jakim borykają się osoby z zespołem Downa. Dlatego wszyscy, uczniowie i nauczyciele, solidaryzując się z dziećmi z Zespołem Downa, założyli w tym dniu dwie inne, kolorowe skarpetki.
Aby podnieść świadomość na temat życia i potrzeb osób z zespołem Downa w klasach odczytano opowiadanie "Mój młodszy brat" Moniki Krajewskiej, obejrzano fimy Stowarzyszenia Bardziej Kochani, przedstawiającej stwierdzenia, które są powszechne w opinii publicznej, a bardzo nieprawdziwe (osoby z zespołem Downa opowiadali jak wygląda ich rzeczywistość). Drugim filmem, który obejrzeli uczniowie to film Fundacji Ja Też, w którym dzieci z zespołem Downa opowiadają o swoich zainteresowaniach.
Opowiadanie oraz obejrzane filmy podsumowaną wspólną, bardzo ciekawą rozmową.
Kolorowe skarpetki nie do pary zawisły na sznurku w holu szkoły, a skarpetki kreatywnie pokolorowane na zajęciach w świetlicy szkolnej zawisły na gazetce przy świetlicy szkolnej.